Ana Scrie Frumos Fara Ganduri Ascunse

Doar atingeti scurt bordura cand parcati si daunele sunt mari. Marginea jantei are nise adancituri, iar spitele jantei sunt zgaiate. Oricat de mult te-ai bucurat de vederea din aluminiu stralucitor, vederea la janta deteriorata este la fel de frustranta. Dar poate o reparatie a jantei relativ ieftina sa inlocuiasca achizitionarea unei piese noi scumpe? Proprietarii de masini ar trebui sa se fereasca de sloganurile publicitare excesiv de optimiste ale multor companii specializate, deoarece nu sunt permise reparatii majore la roti. Din fericire, exista un serviciu special pentru reconditionare jante aliaj zgariate care te va ajuta sa obtii cele mai bune rezultate si sa iti recuperezi jantele.

Reparatii permise la jante din aluminiu

Pentru a repara in conditii de siguranta zgarieturile de pana la un milimetru adancime, ar trebui sa consultati companiile specializate care repara. Aceasta este singura masina pentru pregatirea jantelor din aluminiu care a fost testata. Angajatii special instruiti sunt capabili sa identifice in mod clar zgarieturile reparabile si sa foloseasca aceasta masina pentru a le macina in siguranta. Dupa procedura, jantele din aluminiu cu un luciu ridicat isi regasesc chiar si structura suprafetei cu caneluri fine. Jantele vopsite sunt repictate selectiv si sigilate cu lac transparent.

Uneori, atunci cand jantele au de suferit, vei avea nevoie urgent si de o vulcanizare, pentru ca jantele strambe au tedinta de a pierde rapid aer. In acest sens, ajutorul vine de la o vulcanizare mobila non-stop care te va ajuta sa obtii din nou presiunea corecta in rotile tale.

Evita sa mergi cu anvelopele fara aer suficient pentru ca exista riscul de a deteriora si mai tare jantele.

Ce reparatii sunt permise – care nu?

Janta, in mare parte din otel sau aluminiu usor, este o componenta esentiala a sasiului si este foarte puternic stresata in timpul conducerii. Din motive de siguranta, reparatiile profunde la jantele din aluminiu sunt interzise. Deoarece aici avariile si repararea acestor avarii pot schimba semnificativ structura metalului si astfel pot reduce stabilitatea jantei. Apoi exista riscul ca zonele deteriorate sa se rupa in timpul conducerii. Prin urmare, din punctul de vedere al producatorului si al expertilor in autovehicule, in general nu este permisa repararea fisurilor, a scobiturilor adanci in metal sau a urechilor pe janta. Jantele corespunzator prelucrate pot fi convingatoare la prima vedere, dar nu trebuie utilizate in traficul rutier. Jantele din otel, pe de alta parte, sunt mai putin sensibile. In cazul in care acestea sunt totusi deteriorate mai grav, acestea trebuie inlocuite cu jante noi.

In momentul in care ai nevoie de servicii de reconditionare jante, primul si cel mai important lucru de facut este acela de a alege servicii de calitate, care sa te ajute sa nu fii nevoit sa schimbi jantele. Noi iti recomandam sa intrii pe service roti unde vei gasi cu siguranta mai multe informatii si servicii pentru ca jantele tale sa fie din nou perfecte. Nu merge cu jantele strambe pe distante lungi pentru ca vei pune in pericol si anvelopele, dar si directia masinii, ceea ce cu siguranta nu iti doresti.